כשאני מנסה להכנס לתוכן של פרק בתכנית, מופיע דף מכירה של התכנית ולא התוכן עצמו מצב זה קורה כאשר עדיין לא נכנסתם לאתר עם שם המשתמש והסיסמה שלכם. בקישור כאן יש הוראות מפורטות איך לעשות זאת.
איפה נמצאת הסיסמה שלי? את שם המשתמש והסיסמה שקבעת לעצמך בעת הרכישה, שלחנו לך במייל. נא לחפש בתיבת הדואר הודעה שהתקבלה משירי לופוביץ וכותרתה: “הנה פרטי הגישה שלך למרחב התשוקה של שירי לופוביץ” במידה ולא מצאת מייל כזה בתיבת הדואר שלך, נא לפנות לתמיכה הטכנית (פרטים בתחתית עמוד זה).
איך מכניסים את הסיסמה כדי להתחבר לאתר ולצפות בתוכן של הסרטונים? יש ללחוץ על הכפתור “שלום אורח, לחץ כאן לכניסה לאתר” המופיע בראש העמוד.
האם אפשר להחליף את הסיסמה? כדי להחליף את הסיסמה, נא לפנות לתמיכה הטכנית בטופס שבתחתית עמוד זה.
למה אני מצליח לצפות בתכנים של תכנית אחת, ושל השנייה לא? ניתן לצפות בתכנים אך ורק של התכניות אותן רכשת. במידה ורכשת תכנית מסויימת אך אין לך גישה לתכנים שלה, נא לפנות לתמיכה הטכנית בטופס שבתחתית עמוד זה.
לא מצאתם את התשובה לבעיה - אנחנו כאן לשירותכם!
פניה לתמיכה הטכנית
שילחו את השאלה שלכם אלינו בהודעה כתובה (SMS) או בווטצאפ למספר: 050-6454884
או לחילופין מלאו את הטופס
אנחנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם האפשרי,
ובמקסימום תוך 24 שעות מרגע הפנייה (בימי א'-ה' בלבד)